فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
روانشناسی-PSYCHOLOGY

روانشناسی-PSYCHOLOGY
تا خدا هست دلیلی برای ناامیدی نیست.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی و آدرس ravanyareamin1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 دوستداران این رنگ به شخصیت اطرافیان خود احترام می گذارند ، از هیچ کمکی به دیگران دریغ نمی کنند ، خود را به دیگران تحمیل نمی کنند ، عقاید ونظریات دیگران را می پذیرند ، و این رنگ برای لاغر نشان دادن مورد استفاده قرار می گیرد .  
 

 
قرمز : خوش قلب اما خود پرست

 مظهر شدت وزیاده روی است ، رنگ عشق و تنفر و فداکاری و خشونت و خون وآتش است ، این افراد در زندگی بی تفاوت نیستند ، تند وسرکش و در عین حال فعال و شجاع و کمی عجول هستند ، در عشق فراوان شکست می خورند ، در مورد دیگران قضاوت های عجول و ناگهانی دارند ، فداکار در عشق اند ، دوعیب آنها خود پرستی و عدم کنترل در نفس و دو حسن آنها خوش قلبی و بزرگ طلبی است ، افزایش دهنده ی انرژی است و برای رفع کم خونی و بی اشتهایی کمک کننده است .
 

 
صورتی : مورد علاقه ی دیگران

رنگ آرامش بخشی است اما این اثر به طور موقتی است وبعد از عادت کردن از بین می رود ، این افراد شکست ها ، خشونتها و دشواری ها را تحمل می کنند ، در عشق با گذشت هستند و تندی نشان نمی دهند ، دیگران را خوب درک می کنند و رفتار ملایم با آنها دارند .
 

 
آبی : نظم ، پشتکار ، تنهایی 

رنگ مورد علاقه ی مردان ، این افراد هوس، احساسات و هیجانات خود را کنترل می کنند ، ظاهر آرام دارند و دوست دارند مورد احترام قرارگیرند ، به شرم وحیا و گاه غرور میل به تنهایی دارند ، هوش وفهم برتر دیگران را نمی توانند تحمل کنند و در انجام کارها پشتکار ونظم وترتیب دارند ، این رنگ کار آیی افراد را بالا می برد و باعث کاهش اشتها وضربان قلب می گردد .

بنفش : سردی و انزوا طلبی
خصوصیات رنگ قرمز و آبی را با هم دارد ، معاشرت با افرادی که این رنگ را می پسندند لذت بخش است و این رنگ مورد علاقه ی عرفا است ، موجب افزایش خواب می شود ، میکروب کش است و رنگ غرور و رنگ درباریان و هنر مندان است ، برای ریزش مو بسیار مفید است .
 
 
ارغوانی : رنگ عارف ها و روان گردان
این افراد مغرور و اجتماعی هستند و مجذوب زیبایی ها می شوند ، معاشرت با آنها لذت بخش است و رنگ مورد علاقه ی عارف هاست ، نماد وفاداری و ثروت وعقل و معنویت است .
 
 
قهوه ای : قابل اعتماد
باثبات و مقدس شاعر پیشه و کمی فیلسوف مآب ، تغییر عقیده نمی دهند و اگر تصمیم بگیرند به آن عمل می کنند ، درعشق بد بینی و تندی ندارند وگاهی اوقات رفتار خشونت آمیز نشان می دهند ، این رنگ برانگیزنده ی حس قدرت و اطمینان پذیری است وحس غم واندوه را القا می کند .
 
 
نارنجی : صداقت آری ، هوس بازی هرگز
علاقه مندان به این رنگ اجتماعی و خوش خلق اند و با دیگران رفتار خوب دارند ، نفوذ در آنها مشکل است ، این رنگ باعث کاهش افسردگی ، خستگی بی رمقی وافزایش نشاط وشادمانی وسر زندگی می شود ، نارنجی روشن نشانه ی غرور و افتخار و نارنجی تیره نشانه ی کم هوشی است ، برای درمان سنگ کلیه و طحال و پاک سازی ریه وبرونشیت مزمن و گرفتگی عضلات روده و معده و غده ی پانکراس مفید است .
 
 
سبز : کنجکاوی
روابط آنها بر پایه ی اصول وقوانین است ، این رنگ نشانگرحسادت ، آرامش ، خوشبختی و سلامتی است و باعث افزایش قابلیت خواندن می گردد .
 
 
فیروزه ای : اسرار آمیز وپند نا پذیر
رنگ مورد علاقه ی خانم هاست ، این افراد کارهایشان را به خوبی اداره می کنند و پشتکار دارند و به نصایح دیگران توجه نمی کنند ، برای کاهش اضطراب ، بی قراری و التهاب بافتی و عفونت های باکتریایی و تقویت ساختار ایمنی بدن و درمان التهاب کلیه و مثانه و سرماخوردگی و سینوزیت مفید است.
 
 
زرد : عقلانیت ، منطق و شادمانی
این افراد خواهان رهایی از بار مسئولیت های پر درد سر و محدود کننده هستند ، این رنگ موجب تقویت نشاط و اعتماد به نفس می شود ، بیشتر از بقیه ی رنگ ها چشم را خسته می کند ، برای درمان یبوست و مرض قند و بیماری های مفصلی و رماتیسم و پوکی استخوان مفید است.    

 گردآورنده:خانم الناز رفیعی-ترم5-روانشناسی عمومی

 

سیاه : خوش ذوقی و ظرافت طبع

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 3 دی 1398برچسب:, ] [ 11:39 ] [ سپهر ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

گروه روانشناسی دانشگاه امین-مدیر گروه:خانم دکتر رنجبر- گرایش ها:عمومی-بالینی
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 233
بازدید ماه : 586
بازدید کل : 65658
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

بک لینک طراحی سایت
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز